Lista

Såhärligger det till med mina tillfälliga pojkar/män;

LT - Jobbar i samma område som jag, 27 år. Det var han som ville att jag skulle kommit hem till honom igår, men av någon anledning hörde han inte va sig :/

L - En kille jag har känt i några år, fast vi har bara snackat via msn, vi har självklart träffats. 20 år, är väldigt på.

S - Min bästa killkompis som jag nu börjat haft sex med :p Inga känslor där (än iaf)! 21 år.

P - Killen jag träffade i helgen, 19 år. Han vill träffas i veckan, men vi får se hur det blir med den saken!


Hade det varit dessa pojkar som slet i mig hade jag inte tackat nej!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja, det va supermysigt! :)

2009-04-06 @ 12:54:46
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0