love or hate me

önskar inte ni ibland att folk kunde leva sina liv och strunt i andras? Jag bryr mig seriöst inte. När jag kommer in i ett rum så tar jag över det, och jag vet att andra tjejer inte klarar av det. jag vet att ni avundas mig och därför försöker krossa mig. men tro mig, ni kommer aldrig att lyckas. Älska mig eller hata mig, älskar ni mig så kommer jag säkert med tiden börja tycka om er också, hatar ni mig så bryr jag mig inte, men jag kommer inte försöka krossa er, det har jag redan gjort, genom att få er att bry er, och hata mig!


Kommentarer
Postat av: tres

det kan låta väldigt kaxigt. Men förstår hur du menar. och känslan kan faktiskt va förjävla härlig! ^^

2009-01-20 @ 21:40:14
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0