helgen

som att jag inte skulle få reda på sanningen. varför ska killar säga att dom är singlar när dom inte är det.. Tror dom inte att det ska komma fram eller, jag menar speciellt när facebook nu finns. IDIOT!! It´s playtime :)

Helgen var underbar, var länge sen jag var ute både fre&lör (och dessutom var full båda dagarna) så jag är väldigt sliten idag. Imorse fick jag gå "the walk of shame", vilket inte var speciellt kul haha. Inte när fötterna gör ont i alla fall. Killen jag sov hos är lite äldre, erfarnare om man säger så.. Jag känner honom sen innan men det var första gången vi sov tillsammans.. Damn vad han kunde kyssas!!

Kommentarer
Postat av: Mariiah

Jag håller sååå med dig!! Liknandde sak har precis hänt mig, inte säker på om kille är singel eller inte, men det upptäcker jag nog snart!

2009-11-16 @ 00:27:15
URL: http://extralightchocolate.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha låter som att du hade en trevlig helg :D



hoppas du får en trevlig måndag och ny vecka!



beccastina.blogg.se

2009-11-16 @ 10:19:43
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0