2 killar.. ibland för mkt!

Länge sen sist, btw, jag ringde aldrig exet. Vad ska jag med han till?

Har träffat en svensk kille som jag har umgåtts med i ungefär 2 månader men "blattelover" som jag är så börjar jag bli uttråkad. Träffade en annan kille i helgen som jag har pratat med på nätet väldigt länge men bara träffat 2 ggr innan denna helg och sista gången var för ca 2 år sen. Det var på en hemmafest och alla pojkarna var så trevliga. Det är skillanden mellan svenska killar och utländska killar, de ut-killarna pratar mer, alla snackar med alla, alla dansra och har kul mendans svenska killar mest sitter där och dricker och är tysta. Självklart inte alla men de jag har träffat iaf.

Jag har lite ångest över att jag snackar med den här andra killen (som jag träffade på festen), vi kan kalla honom M, eftersom att jag har dejtat den här andra killen , F, ett tag nu. Men vi är ju inte tillsammans så jag kan ju i stort sätt göra vad fan jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0